Ze strony UMWO:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa 5 sztuk pojazdów szynowych z napędem spalinowym.
Pojazdy szynowe z napędem spalinowym przeznaczone będą do obsługi kolejowych przewozów pasażerskich w ruchu regionalnym o dziennym przebiegu około 700 km.
Wymagana gwarancja na dostarczone pojazdy wynosi minimum 36 miesięcy, licząc od daty odbioru każdego pojazdu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do siwz pn.:
„Wymagania techniczne dla pojazdów szynowych z napędem spalinowym”.
Termin wykonania zamówienia:
- Etap I – wykonanie i dostawa 1 szt. pojazdu szynowego do 8 miesięcy od dnia podpisania umowy.
- Etap II – wykonanie i dostawa 2 szt. pojazdów szynowych do 30.11.2009 r., jednak nie wcześniej niż w styczniu 2009 r.
- Etap III – wykonanie i dostawa 2 szt. pojazdów szynowych do 30.11.2010 r., jednak nie wcześniej niż w styczniu 2010 r.
Termin otwarcia ofert: 15.04.2008 r., godz. 11.00 (został przesunięty na 23 kwietnia)
Więcej informacji – na stronie UMWO
Każdy woli wsadzić tyłek w swój samochód i tkwić godzinami w korkach i spalinach. Paliwo drogie, parkować gdzie nie ma ale każdy polak jedzie do pracy samochodem. Kiedy dorośniemy do tańszych szybszych rozwiązań.
Nigdy – jestesmy głupim narodem i tyle.
Czy potrai mi ktoś z Was wyjaśnić dlaczego S.A 109 nie jezdzi wcale do Klb. skoro juz wrocił z naprawy? Brakuje go bo ma wiecej miejsc, podobno jest odmalowany.
Jeżeli jeździ w normalnych obiegach to powinien jeździć także na Opole – Kluczbork (średnio raz na trzy dni – czasem rano, czasem po południu). Jesteś pewien że nie jeździł, czy tylko gdybasz, lub tak trafiałeś?
Chyba że on pojawia się tylko jako rezerwa za SA 103 – tego nie wiem.
Niedługo jednak SA 109 pójdzie na wymianę monobloków (nieco zużytych), więc jakiś czas go nie będzie. Ale dobrze że w końcu (po roku!!!) jest!
Tak wiem to z autopsji bo codziennie jezdze do i z Opola taksamo jest z „13” tez jej nie widać od poniedziałku , moze defekt?
SA103-013 jeździ non stop na Nysa-KK. Wczoraj nim jechałem. SA109 na Nysa-KK jeszcze nie wiedziałem – tyko słyszałem, że raz jechał.
I co juz wiadomo coś na temat tego przetargu? bo juz kilka razy termin był odraczany.
Chyba dopiero otworzono koperty (23 kwietnia). Na ogłoszenie zwyciezcy przetargu jeszcze chyba kilka dni poczekamy. Ale niby jaka tu konkurencja, bo nie widzę i może (wyjątkowo na ten kontrakt) w tym przypadku dobrze.
PESA przynajmniej dotrzymuje terminów lub wykonuje tabor przed czasem; no i ma coraz bardziej dopracowane serie (choć do zakładanego ideału typu 90 procent „czynności” chyba jeszcze trochę brakuje).
A w przyszłosci przydałaby się Pesie konkurencja (np. Cegielski), ale nie wirtualna (jak „Fablok”) – albowiem tam, gdzie nie ma konkurencji, tworzy się samozadowolenie z monopolu, zastój i betoniarstwo.