Na stronie www.i-pr możemy zamówić już nie tylko REGIOkartę, ale również (od wczoraj) bilet grupowy:
„Specjalnie z myślą o wybierających się na uroczystości żałobne rozpoczęliśmy internetową sprzedaż biletów dla zorganizowanych grup, która pozwoli pasażerom zaoszczędzić do 30%, a co jedenasty z nich będzie mógł podróżować za darmo. Bilet grupowy można zamówić on-line klikając tutaj.” – czytamy na stronie PR.
Zobacz:
- formularz zamówienia
- stronę i-pr (Internetowa Obsługa Klienta)
Przejazdy grupowe to oferta dla grup zorganizowanych (minimum 10-osobowych), np. przez szkoły, uczelnie, biura podróży, zakłady pracy, parafie, zrzeszenia, placówki opiekuńcze.
Opłaty pobiera się według taryfy RAZEM [a więc ok. 30% taniej – red. okoko] za rzeczywistą liczbę uczestników grupy, nie mniej jednak niż 10 osób. Przewodnicy korzystają z bezpłatnego przejazdu pod warunkiem, że ich liczba nie przekracza jednego przewodnika na każde 10 osób płacących za przejazd. Bilety można kupić według taryfy normalnej lub z ulgą 37%, 49%, 78% lub 95%.
Na podstawie strony internetowej Przewozów Regionalnych. Więcej informacji o przejazdach grupowych.
Załatwianie biletu grupowego przez internet to porażka. Wypełniłam formularze, dostałam mailem potwierdzenia z numerami zamówień, udałam się na dworzec do kasy, aby bilety wykupić i… jeden jest (na wyjazd tam), a drugiego niem (na powrót). Na infolinię dodzwonić się nie da – albo zajęte, albo nikt nie raczy odebrać (próbowałam dwie godziny…)
I zostałam z zamówieniem i bez biletów…
Oczywiście w kasie pani nic nie wie i nic nie może:-(((
Straciłam parę godzin… niech żyją polskie koleje
Też załatwiałem bilety na przejazdy grupowe i mam zupełnie odmienne zdanie.
Pełna informacja ze strony „REGIO”. Panie w kasie bardzo miłe udzielają wyczerpujących informacji i dużo pomagają / przynajmniej u nas w Pile tak było/
(a bilet na powrót trzeba osobno zamówić)
Najłatwiejsze jest złożenie wniosku, a później są schody. Po dobie od wysłania numery nie są zaktualizowane i wyprawa (40km) do kasy po bilet jest na próżno. Pani w kasie milutka, ale dużo ważniejsze jest pomyślne załatwienie. Numery infolinii nie odpowiadają mimo dziesiątej próby i nie ma jak się dowiedzieć, czy to zgłoszenie chociaż dotarło.
strona z tworzeniem formularza przejazdu grupowego nie działa w ogóle… błąd połaczenia z serwerem a reszta jak już wspominaliście…