Uwaga.
Aktualnych informacji o pociągach interREGIO i REGIOekspres szukaj na stronie przewoźnika:
Polecamy
- Cennik pociągów PR (w tym IR i RE)
W pociągach interREGIO i REGIOekspres można skorzystać z wielu ofert zniżkowych Przewozów Regionalnych:
- REGIOKarta – roczna lub półroczna karta dająca zniżki na bilety jednorazowe lub odcinkowe (kupisz ją też w Internecie) oraz REGIOKarta Senior
- REGIOKarnet – 3 dowolne dni podróżowania w ciągu 2 miesięcy
- Bilet turystyczny – cały weekend na jednym bilecie
- Ty i 1, 2, 3 – tańsze podróże w 2, 3 lub 4 osoby
- Bilet sieciowy – nieograniczona ilość podróży w ciągu pewnego okresu (np. tydzień)
- Bilet odcinkowy – nieograniczona ilość podróży na określonej trasie (np. dojazdy do szkoły, pracy) w ciągu pewnego okresu
- REGIOPiątka – bilet abonamentowy – jeden przejazd gratis
- Przejazdy grupowe – dla zorganizowanych grup od 10 osób
Ciekawe linki
czy pociąg interregio połączy gdynie (przez Malbork) z Krakowem. jesli tak to prosilbym o podanie terminu wprowadzenia połączenia. ????
hej
też jestem ciekawa tego połączenia bo za miesiąc się wybieram do Krakowa. Czy ktoś coś wie na ten temat????
proszę o kontakt
Wracałam dopołudniowym Barbakanem ze Szczecina do Katowic w przeddzień Wigilii. Skandal. Pociąg przyjechał (podstawiany w Szczecinie) na peron z opóźnieniem – ok. 10 min. Połowa pociagu juz na starcie miała awarię ogrzewania. Wsiadłam do lodowatego wagonu, dzięki sympatycznemu konduktorowi dostaliśmy wiadomosć, że kilka wagonów dalej – ogrzewanie działa. Wszyscy skupili się w tych ocieplonych, pół pociągu jechała pusta. W Poznaniu wszystkich z pociągu wysadzono na peron. Super. Z gorącego przedziału na zimny peron. Postój ok. 20 min. Wymiana bezpiecznika, który mozna było wymienić w Szczecinie. Po zapadnięciu zmroku – właczono nocne światła. Szarówka, w której nie ma co marzyć o czytaniu. Wagon – dla odmiany po tej „naprawie” przegrzany – istna sauna. Juz dawno nie miałam tak kiepskiej podróży – przeziębienie gwarantowane. Nigdy nie wsiądę do Interregio – stare rozklekotane wagony na tak dalekiej trasie, wiejące lodem z każdej szpary, WC – oddalone o 5 przedziałów z każdej strony…bilet – tani, ale tanie mięso psi jedzą…
@Baśka – Twój opis pasuje do praktycznie każdej podróży „kibelkiem”, czy to IR czy Regio. Uroki starego taboru :)
Wam to nikt nie dogodzi. Jak za zimno – źle. Jak za ciepło – źle :-) Jak wieje – źle. Jak grzeją i sauna – też źle :-) Jak świetlówką po oczach – źle. Jak szaro – źle. Jak wymienią ten bezpiecznik – też źle. Jak przeprowadzą do ciepłego wagonu – fatalnie.
Polecam wobec tego podczas mrozów i zimy korzystanie z samolotów, busów i autobusów. Nie tylko w Polsce – tylko na dumnym i bogatym Zachodzie. Będziecie zawsze o czasie… spać na lotniskach, albo w tunelu pod kanałem La Manche. Dadzą Wam ciepłe koce i herbatkę – bo 3 dni koczować na lotnisku czy dworcu niedoścignionego Eurostara, to zaszczyt.
Poza tym trochę ironizuję – co oczywiste :-)
Czemu jak jadę IR-em, to zawsze jest ok (oczywiście w granicach lekkiej kiblowej tolerancji)?
Szkoda, że zawiesili kursowanie InterRegio…
[od 1 czerwca IR znowu kursują – red. okoko]