Dolnośląski Zakład Przewozów Regionalnych, 1 października 2010

Od piątku (01.10.2010 r.) czynne są już oba tory na całej trasie Wrocław-Oleśnica. Zakończona została naprawa toru na stacji Długołęka, a także wymiana torowiska w obrębie przejazdu kolejowego na stacji Wrocław Sołtysowice.

Utrudnienia spowodowane wykolejeniem pociągu towarowego na stacji Długołęka w dniu 18.09.2010 r. trwały dwa tygodnie. Do dnia 24.09.2010 r. pociągi kursowały tylko jednym torem od stacji Wrocław Sołtysowice do stacji Borowa Oleśnicka. Powodowało to opóźnienia, dochodzące nawet do 60 minut. Gdy częściowo ruch został odblokowany opóźnienia zmniejszyły się do maksimum 15 minut.

Obecnie na całej trasie pociągi mają już do dyspozycji oba czynne tory. Zakończyła się naprawa zniszczonego torowiska na stacji Długołęka. Dla ruchu pociągów został otwarty także drugi tor na stacji Wrocław Sołtysowice, gdzie jednak w dalszym ciągu prowadzone są prace wykończeniowe przy modernizacji przejazdu kolejowego na Alei Poprzecznej.

Źródło: DZPR