Archiwum:
Archiwalne wydania dodatku są zamieszczane przez Opolski Zakład Przewozów Regionalnych na stronie internetowej. Nasze artykuły dotyczące kolejnych wydań dodatku znajdziesz pod tagiem: RKnO.
Dotychczasowe numery – wersja elektroniczna (linki prowadzą do strony OZPR):
Niespodzianka. W dzisiejszej Nowej Trybunie Opolskiej premiera nowego comiesięcznego dodatku do NTO: „Regionalna Kolej na Opolszczyźnie”. Jest to projekt Opolskiego Zakładu Przewozów Regionalnych realizowany we współpracy z NTO.
Dodatek będzie się pojawiać w ostatni czwartek miesiąca.
Dzisiejszy (pierwszy) numer składa się z 4 stron, zawierających wiele artykułów.
Poczytamy w nim między innymi:
- o remoncie torów na odcinku między Chrząstowicami a Ozimkiem,
- o szynobusach (i o tym, kiedy pojawi się najnowszy SA137),
- o automatach biletowych na stacji Opole Główne,
- o tanich biletach na przewóz roweru,
- o remoncie dworca w Brzegu,
- o zbliżającym się przejeździe ekspresu dętego,
- i o możliwościach taniego podróżowania pociągami Przewozów Regionalnych.
W numerze jest również rozmowa z Sylwestrem Brząkałą, dyrektorem Opolskiego Zakładu Przewozów Regionalnych.
Tak wygląda nagłówek dodatku:
AO
PS. Dzisiejszy numer NTO wraz z tym dodatkiem można kupić też przez Internet (wydanie z 28 kwietnia).
Następne edycje dodatku powinny pojawić się:
- 26 maja
- 30 czerwca
- 28 lipca
- 25 sierpnia
- 29 września
- 27 października
- …
A może by tak coś napisać o tym kiedy to wreszcie wrócą pociągi osobowe na stykowy odcinek Nysa-Kamieniec Ząbk. Odnoszę wrażenie że będzie to typowa propaganda sukcesu a o sprawach trudnych i niewygodnych ani mru mru.
Dodatek w NTO zapewne jest sponsorowany w jakiś sposób przez PR. Wolałbyś, aby w prasie były same bluzgi na tłoki, spóźnienia, czy także czasem kilka info o ofertach i korzystaniu z pociągów? Muszę to kupić zaraz.
Więc to chyba DOBRZE, że takie coś jest robione przez OPZR – tak czy nie?
Co do Kłodzko/Legnica – Kamieniec – Nysa sprawa jest trudna i raczej od grudnia będzie ciężko, co nie oznacza że nie jest to ważna kwestia, bo jest. Jednym z problemów jest… KD, stety, niestety. Pożyjemy, zobaczymy.
A może tak ktoś by nam przesłał pismo z UM (opdpowiedź tego tyczącą)?
Ciekawa inicjatywa :)
W końcu coś ruszyło w dziale śpiochów (czyt. marketingu) BRAWA!
Osoba która nie interesuje się koleją może dowiedzieć się z tego dodatku ciekawych rzeczy, m.in. jak taniej podróżować pociągami Przewozów Regionalnych.
Ten dodatek powinien być rozdawany w pociągach, na stacjach by więcej podróżnych mogło się z nim zapoznać. OZPR mógłby też pomyśleć by dołączać go do lokalnych gazet.
Jeszcze raz wielkie brawa za ten dodatek :)
ps. jest nawet wypowiedź Roberta Wyszyńskiego.
A ja z opowieści dobrych ludzi wiem, że po dwa egzemplarze były dzisiaj na każdym siedzeniu w porannym REGIO Opole (7:08) – KK :)
Pomysł jak najbardziej na PLUS. Czasem zdarza mi się zapomnieć o NTO i jak dziś przepadło, ale OZPR może pomyśleć o udostępnianiu pliku PDF z aktualnym numerem np tydzień po wydaniu w NTO (jak wiadomo, że gazety nie kupisz już). Sam za darmo umieszczałbym to na kolejpodsudecka.pl z pożytkiem dla wszystkich. Do NS – Nysa-Kamieniec to pośrednia sprawa PRów. UMWO musi zatwierdzić, dogadać się z sąsiadami na zachodzie… to PR pojedzie wszędzie i tyle. Oczywiście, że temat niewygodny. Mimo problemów kolej w regionie hula, punktualność wzorowa, kilka pksów na południu wymiękło, ale do szczęścia brakuje tylko połączeń choćby weekendowych lub turystycznych na początek w relacji: śląsk – opolszczyzna – dolny śląsk po linii 137.
Mam pliki PDF z całym dodatkiem i nawet zaproponowałam OZPR-owi, żeby archiwalne wydania zamieszczali u siebie na stronie (jakaś telepatia ze Staszkiem :-). Zobaczymy… Co do gazetki – pomysł mi się bardzo podoba.
A jak już mam głos, to: na okoko chwilowa przerwa do niedzieli wieczór. Nie szalejcie za bardzo w komentarzach ;-)
(potem będziemy Was męczyć zdjęciami ciuf – jeśli wyjdą :-)
Super
Coś sie zaczyna ruszać. „Papierówki” już o tej porze nie kupię ale jest jeszce wersja elektroniczna .
Widzę że zaczyna się ruch o połaczenie na Kamieniec. Oj przydałby się taki kurs do Kłodzka z KK i z powrotem. Szczególnie teraz w czasie weekendów i w czasie wakacji. Ciekaw jestem tylko czy jest sprzęt aby to wykonać. Z tego co się ostatnio przygładałem to w tej chwili jeszcze nie. Niestety 103-ki notorycznie defektują (ciągłe problemy z przekładniami – nie wiem czy nie mozna tego rozwiązać definitywnie? – tutaj producent też powinien zrobić ukłon) i konieczne jest utrzymywanie przynajmniej jednej 134 w rezerwie. Nie widze ostatnio 109 ki ale może to i lepiej – jak miałaby jeździć na trasie do Kamienca (czy na innej trasie) to juź lepiej aby tam nic nie jechało bo tylko zniecheciłoby to pasażerów. Szanasa na przywrócenie ruchu poqwinna pojawić się po kolejnych zakupach sprzętu – oby w tym roku:)
Więc jakby ktoś chciał poczytać sobie dwa ostatnie dodatki (bo ukazał się już drugi pod koniec maja), to OZPR udostępnił dziś PDF-y :-)
Tutaj wstęp i pierwszy:
http://www.przewozyregionalne.pl/w-regionach,opolskie,wydarzenia-z-regionu,s,0,6735.html
A tutaj drugi:
http://www.przewozyregionalne.pl/w-regionach,opolskie,wydarzenia-z-regionu,s,0,6737.html
OPZR udostępnił na swojej stronie kolejne wydanie dodatku:
http://przewozyregionalne.pl/img_in//regiony/opolskie/Dodatek%203.pdf