Sprawdźcie, jakie zmiany PKP Intercity szykują w nowym rozkładzie jazdy. Przewoźnik – według zapowiedzi na swojej stronie – czeka również na Wasze pomysły, uwagi, czy wnioski: „Chcemy usłyszeć od osób podróżujących naszymi pociągami co myślą o naszych założeniach, pomysłach, gdzie można pewne rzeczy usprawnić, a gdzie rozkład odpowiada ich oczekiwaniom”. Można je wysyłać mailem do 30 września.
Ze strony PKP Intercity
Nowy rozkład jazdy PKP Intercity – masz pomysł, uwagi, coś chcesz poprawić lub zmienić? Od dzisiaj masz już szansę. Na naszej internetowej stronie, www.intercity.pl, zamieszczamy projekt nowego rozkładu jazdy pociągów uruchamianych przez PKP Intercity w sezonie 2010/2011. Każdy nasz pasażer może się do niego odnieść przesyłając swoje uwagi czy propozycje. Konsultacje potrwają do 30 września 2010 roku.
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom pasażerów, korzystających z naszych usług, przedstawiamy projekt rozkładu jazdy pociągów spółki PKP Intercity, który będzie obowiązywał od dnia 12 grudnia br. przez kolejny rok. Chcemy usłyszeć od osób podróżujących naszymi pociągami co myślą o naszych założeniach, pomysłach, gdzie można pewne rzeczy usprawnić, a gdzie rozkład odpowiada ich oczekiwaniom. Na uwagi, wnioski, opinie czekamy do 30 września 2010 roku, pod adresem e-mail:
W miarę możliwości, po uzgodnieniach z Zarządcą Infrastruktury – Spółką PKP Polskie Linie Kolejowe oraz Ministerstwem Infrastruktury, nadesłane propozycje zostaną uwzględnione w nowym rozkładzie jazdy lub w korekcie rocznego rozkładu (od dnia 1 marca 2011 r).
Zarys rozkładu jazdy oraz wykaz pociągów – na stronie PKP Intercity
No i potwierdziły sie „pogłoski” w które jakoś sam nie bardzo wierzyłem…
Uwaga, Uwaga, Panie i Panowie! Ta dam, ta dam! I takie tam!:-)
Po kilkunstu latach – niegdyś IC – teraz EC WAWEL doczekał się prowadzenia EPOKĄ i predkości 160 km/h na E 30! Fanfary!!! Trąby!!! Wystrzały!!! Race!!! Sztuczne ognie!!! Pif – paf!!! Szał pał!!! Dymy mgielne!!!
W dodatku pojedzie odcinkiem Wrocław – Legnica – WĘGLINIEC – Żary – Forst! I też 160 km/h. Zamiana loka w Węglińcu (obustronna). Oj, trzeba będzie się przejechać – wszak to PIERWSZY pociąg, który pojedzie po E 30 na odcinku Wrocek – Węgliniec 160 km/h. Wielka chwila, ech! Nasze małe „KDP”.
No i na odcinku E 30 Opole – Wrocław aż 5 par (razem 10) pociągów na 160 km/h – 4 EIC i 1 EC – tego jeszcze nie było. To jeszcze nie CMK czy E 20, ale jest dobrze!
No i jeszcze Edytki w liczbie dwóch par;) Do Wrocławia czy Opola w sam raz z Brzegu, ale dalej… ]:>
I ta kosmiczna realacja, ale zyskujemy bezpośrednie połączenie z Bydgoszczą :)
TRZY Edytki x 2 :-) Trzy pary.
Jechałem bohunem czy kiblem na trasach do 300 km – nie miałem najmniejszgo porblemu z „usiedzeniem” itp. Tym bardziej nie będzie problemu w o wiele cichszych, mniej trzęsących, nowoczesnych Edytkach.
Być może jeśli ktoś wysiaduje w zwyczajnie za miękkich fotelach – to potem ma problem. Ja mam twardą dupę (oraz niektóre poglądy) i nie widzę żadnego problemu w wygodnych PÓŁmiękkich siedzeniach :-)
Trzeci EIC więc zwiększy się liczba osobówek z Gliwic do KK które praktycznie codziennie są opóźniane przez te EIC… :P
Kolejoman
Jak puszczą te EIC za rok lub za dwa lata przez Strzelce Opolskie, to problem Wam zniknie :-)))
Nie wywołuj wilka z lasu :-)
Tak serio, to po zrobieniu odcinka Łabędy – Pyskowice – Paczyna – Toszek (jeden tor, gdzie jest 20-30-40 km/h, na drugim jest nawet do 120 km/h), to powinni puścić przez Strzelce.